Αποφασιζομεν και …

Eιμαι και θα ειμαι με το μερος των διορισμενων δασκαλων-καθηγητων.
Μηπως ομως, οταν παρουν αξιωμα γινονται κατι που κανενας μας δεν
θελει.
Να γινω πιο σαφης.
Στις αρχες της εβδομαδος, γραφτηκε η εγγονη μου στη πρωτη δημοτικου,
σε καποιο δημοτικο σχολειο της Κερκυρας.
Ηταν το 21ο παιδακι στο τμημα της (οσα και στο αλλο τμημα).
Μετα δυο μερες δεν υπηρχε εγγραφη της εγγονης μου στο τμημα που
αποτελειτο απο 24 παιδακια πλεον.
Σε ερωτηση για το τι συνεβη, ο «αρχων» του σχολειου με υφος ειπε οτι
δεν μπορει η μικρη να γραφτει σ’αυτο το σχολειο και να παει σε αλλο.
Ο διευθυντης -αρχων του δημοτικου δεν δεχτηκε το παιδι,
κατα τη γνωμη μου:
. Ειτε επειδη ειναι παιδι μονογονεικης οικογενειας (το εχει ξανακανει)
. Ειτε ηθελε να εξυπηρετησει καποιους «φιλους» του.
Δηλαδη ειναι ρατσιστης η πολιτικος (οχι δασκαλος).
Ειμαι ευτυχης που δεν ειχα ποτε μου «καρεκλα».

Σχολιάστε

